Zoeken

Delen

Share Twitter
Share Facebook
Share Linkedin
HULP
  • Populaire onderwerpen


    Hoe gaat het reserveren van tijdsperioden bij hotels in zijn werk?
    De aankomst- en vertrektijden kunnen per hotel verschillen. De vroegste aankomsttijd en laatste vertrektijd worden aangegeven op het formulier van elk hotel en kunnen niet worden gewijzigd. Uw kamer zal voor de aankomsttijd niet beschikbaar zijn, en u dient uw kamer voor de maximale vertrektijd te verlaten.
    De aankomsttijd die u tijdens het reserveren opgaf is louter ter indicatie bedoeld. Het staat u vrij om u eerder of later bij het hotel aan te melden, al naar gelang de tijdsperiode die voor de desbetreffende aanbieding in kwestie is aangegeven. In het geval van last-minute reserveringen is het belangrijk om Dayuse.com snel op de hoogte te stellen van eventuele vertragingen of annuleringen, zodat het hotel de kamer die nacht kan verhuren.

    Waar kan ik mijn reserveringsnummer vinden?
    Uw reserveringsnummer treft u aan in het e-mailbericht dat u ter bevestiging van uw reservering ontving. Als u over een klantenaccount bij Dayuse.com beschikt, kunt u dit nummer ook vinden op het tabblad "Mijn boekingen".
    Als u nog geen account hebt, kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, die u van deze informatie zal voorzien.

    Annuleringsbeleid
    Al naar gelang de reservering die u via ons platform voltooide zijn er verschillende annuleringsvoorwaarden van toepassing:
    - Als u bij Dayuse.com reserveert en niet wordt gevraagd om de reserveringskosten vooraf te betalen om uw reservering te voltooien, kunt u gratis annuleren tot twee uur voor het einde van de door u aangeschafte tijdsperiode.
    - Als u bij Dayuse.com reserveert en de reserveringskosten vooraf dient te betalen, kunt u uw reservering annuleren. In dat geval worden de reserveringskosten echter niet gerestitueerd.
    - Als u een hotelovernachting reserveert, zijn de algemene voorwaarden direct zichtbaar bij de aanbieding.

    WAARSCHUWING:Als u niet bij het hotel verschijnt zonder uw reservering te annuleren, zullen we dit als een 'no-show' beschouwen. In dat geval kunt u niet langer via onze website reserveren zonder uw creditcardgegevens in te voeren.

    Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
    U kunt uw reservering op verschillende plekken annuleren:
    - In het e-mailbericht dat u ter bevestiging ontving
    - U kunt onderaan dayuse.com Klik op " mijn reservering annuleren" en uw reserveringsnummer en een e-mailadres of telefoonnummer invoeren om de annulering te voltooien
    - Als u met een Dayuse.com-acccount hebt gereserveerd kunt u uw reservering annuleren via het gedeelte 'Mijn boekingen'.
    Als u niet bij het hotel verschijnt zonder uw reservering te annuleren, zullen we dit als een 'no-show' beschouwen. In dat geval kunt u niet langer via onze website reserveren zonder uw creditcardgegevens in te voeren.

    Mijn reservering wijzigen (datum en informatie)
    U kunt uw aankomsttijd wijzigen en een opmerking uploaden door in de bevestiging van uw reservering op de knop Bewerken te klikken.
    Als u uw reservering op andere punten wilt wijzigen (aankomsttijd, hotel of persoonsgegevens), vragen wij u om contact op te nemen met ons Customer Success-team via contact@dayuse.com.

    Waarom vraag het hotel waar ik wil reserveren om mijn creditcardgegevens?
    Sommige hotels die bij ons zijn aangesloten vragen om uw creditcardgegevens om de reservering te garanderen.
    Als u reserveert, worden alleen de reserveringskosten (2 tot 7 euro) in rekening gebracht. De rest dient u direct bij het hotel te betalen.
    Als het om een beschikbaarheidsaanvraag gaat, wordt er om goedkeuring vooraf gevraagd voor de betaling. De kosten worden echter pas bij u in rekening gebracht nadat het hotel uw reservering heeft bevestigd.

    WAARSCHUWING: Deze reserveringskosten worden niet gerestitueerd als u uw boeking annuleert.
    U kunt bij diverse hotels nog altijd zonder creditcard reserveren. Ook in dat geval is er sprake van 100% gratis annulering.
    Voor onze overnachtingsaanbiedingen moet u het volledige bedrag bedrag betalen wanneer u met een creditcard betaalt.
    De voorwaarden voor annulering en restitutie treft u aan in het gedeelte "Hotelvoorwaarden" op het hotelformulier.

    Er werd tijdens mijn reservering niet om mijn creditcardgegevens gevraagd. Ben ik dan wel van een kamer verzekerd?
    "Dit werkt als volgt: Sommige hotels vragen niet om creditcardgegevens ter bevestiging van uw reservering."
    "Wat te doen: Meld u simpelweg op de dag van reservering bij de balie van het hotel en geef het e-mailadres op dat u voor de bevestiging gebruikte, en/of uw voor- en achternaam."
    Mogelijk vraagt het hotel u tijdens het inchecken om uw creditcard. Die zal in dat geval als borg worden gebruikt.
    Zodra u bevestiging van uw reservering ontvangt, is het reserveringsnummer uw garantie dat uw reservering definitief is.

    Ik wil een hotel boeken voor mijn gezin
    Het is de missie van Dayuse.com om reizigers in contact te brengen met hotelpartners in alle delen van de wereld en hen toegang te bieden tot aanbiedingen die op hun wensen en behoeften aansluiten.
    We weten hoe lastig het kan zijn om met een gezin te reizen. Om deze reden nodigen we u uit om contact op te nemen met ons Customer Success-team, zodat die het beste hotel en de beste aanbieding voor uw gezin kan vinden.

  • Mijn reservering


    Wat is er in de prijs inbegrepen?
    De prijs van een kamer voor overdag omvat de huur van de kamer gedurende een bepaalde periode (het tijdstip van inchecken tot het tijdstip van uitchecken). U kunt tijdens de door u gereserveerde tijdsperiode op elk gewenst tijdstip inchecken.
    Partners zouden dezelfde toegang tot faciliteiten moeten hebben als klanten die hotelovernachtingen boeken. Neem in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.
    Hou er rekening mee dat de prijs van de kamer mogelijk exclusief belastingen en overige heffingen is.
    Informatie hierover wordt met u gedeeld tijdens het reserveringsproces en bij het voltooien van de reservering.

    Wat houdt het percentage naast de prijs in?
    Dit is het kortingstarief dat we voor u bij het hotel hebben uitonderhandeld. Het is het gemiddelde jaarlijkse basistarief per overnachting dat door het hotel is bedongen.
    Dayuse.com stelt u op deze manier in staat om de juiste prijs te betalen voor uw hotelverblijf.

    Hoe weet ik of mijn reservering is bevestigd?
    Zodra u het reserveringsformulier hebt ingevuld krijgt u de bevestigingspagina te zien. U ontvangt vervolgens een e-mailbericht met de details van uw reservering en het reserveringsnummer.
    Aarzel niet om in het geval van problemen contact met onze klantenservice op te nemen.

    Wat is het doel van het SMS-bericht dat tijdens het reserveringsproces werd verzonden?
    Mogelijk is een bevestigingscode van vier of vijf getallen nodig om de reservering te bevestigen. Met deze code kunt u uw reservering voltooien en naar het hotel verzenden.
    U kunt ons ook verzoeken om u deze bevestigingscode via e-mail toe te zenden.

    WAARSCHUWING: De code die u ontvangt is geen bevestiging van uw reservering. De bevestiging wordt via e-mail aan u verzonden en bevat uw reserveringsnummer en een garantie dat uw reservering in onze systemen is vastgelegd.

    Moet ik een reserveringsbevestiging naar het hotel meenemen?
    Als u uw reservering bij Dayuse voltooit, wordt het hotel direct op de hoogte gesteld van uw reservering. Het hotel zal de reservering snel in het interne systeem vastleggen.
    Het overhandigen van de reserveringsbevestiging aan de receptiemedewerker kan u echter tijd besparen tijdens het inchecken.

    Het hotel heeft mijn reservering geweigerd, maar er is toch geld van mijn rekening afgeschreven.
    Maakt u zich geen zorgen. Het gaat niet om een afschrijving, maar een machtiging vooraf. Dit is nodig om te controleren of de creditcard geldig is (en niet als verloren of gestolen aangemerkt) en of het bedrag dat voor de transactie nodig is, beschikbaar is.
    Dit bedrag wordt mogelijk weergegeven als een lopende transactie op uw rekeningoverzicht. Het zal echter binnen 7 dagen uit het overzicht verdwijnen, en wordt niet van uw rekening afgeschreven.

    Kamerfaciliteiten
    U kunt informatie over de kamerfaciliteiten opvragen door bij de aanbieding te klikken op "Zie Details opties".
    Sommige kamerfaciliteiten zijn mogelijk alleen op aanvraag toegankelijk, al naar gelang de beschikbaarheid.
    Houd er rekening mee dat tweepersoonskamers ofwel van een douche, ofwel van een bad zijn voorzien.
    De foto's van hotelkamers zijn louter ter illustratie bedoeld en tonen mogelijk niet de kamer waarin u zult verblijven. De aanbieding is louter op de kamercategorie gebaseerd.
    Het staat u vrij om speciale verzoeken in te voeren in het opmerkingengedeelte. Het hotel zal zich alle moeite getroosten om aan uw verzoek te voldoen.

    Kan ik een hotelovernachting reserveren bij Dayuse.com?
    Ja. U kunt via Dayuse.com ook hotelovernachtingen boeken. Alle aanbiedingen voor overnachtingen worden met een maanpictogram aangeduid.
    De aanbiedingsvoorwaarden treft u in het gedeelte Details van de aanbieding aan.
    Hou er rekening mee dat de algemene voorwaarden per hotel kunnen verschillen. Na voltooiing van de reservering zal om betaling worden gevraagd.

    Mijn reservering is niet in mijn klantenaccount te zien
    Als u reserveert zonder aangemeld te zijn op uw account zal de reservering niet in de reserveringsgeschiedenis van uw account te zien zijn, ook niet als u dezelfde informatie (e-mailadres en telefoonnummer) als voor uw account gebruikt.
    N.B.: Als u reserveert door met onze klantenservice te bellen, kan deze reservering niet aan enige klantenaccount worden gekoppeld.
    Als uw probleem niet in een van de hierboven vermelde categorieën valt, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit is telefonisch mogelijk of via contact@dayuse.com.

  • Privacy


    Privacybeleid
    Dayuse.com garandeert zijn gasten een discreet reserveringsproces.
    De informatie die wordt uitgewisseld tussen het hotel, Dayuse.com en de gast blijft beperkt tot de voor- en achternaam van de klant en de aankomstdatum.
    Alle andere informatie wordt niet aan het hotel verstrekt.
    Uw telefoonnummer wordt alleen gebruikt voor verplichte informatievoorziening/spoedgevallen. Wij gaan hier uiterst discreet mee om.
    Hou er rekening mee dat hotels in sommige landen mogelijk wettelijk verplicht zijn om een kopie te maken van een door de overheid verstrekt identificatiebewijs met pasfoto van alle gasten, zoals een paspoort of rijbewijs.

    Een klantenaccount deactiveren
    Voor het deactiveren van uw klantenaccount kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit is telefonisch mogelijk of via contact@dayuse.com.
    Mogelijk vragen wij u om uw persoonsgegevens. Dit is nodig om te controleren of u de eigenaar van het account bent.

    Afmelden bij onze nieuwsbrief
    U kunt zich als volgt uitschrijven voor onze marketingmails:
    - klik op de link "Uitschrijven" onderaan de door u ontvangen marketingmail.
    - Meld u aan op uw account via "Bewerk mijn info". Vink het selectievakje uit voor de optie "Haal het laatste nieuws van de beste hotels in de wereld, tips over het kiezen van het juiste hotel voor u en Dayuse geweldige aanbiedingen" en klik op "Bijwerken".
    Als u zich afmeldt voor marketingmails, zult u nog altijd e-mailberichten ontvangen over uw naderende reizen en updates van uw account.

  • Voorwaarden


    Identificatievereisten
    De meeste hotels die op Dayuse.com zijn vertegenwoordigd zullen tijdens het inchecken om een identiteitsbewijs voor u en uw medereiziger vragen. Dit is afhankelijk van de toepasselijke wet- en regelgeving voor het land in kwestie.
    We willen u er graag op wijzen dat u ouder dan 18 jaar moet zijn om een kamer voor verblijf overdag te reserveren. De receptie van het hotel kan u vragen om een geldig identiteitsbewijs indien er twijfels zijn over de leeftijd van u en uw medereiziger.

    Aanbetaling/borg
    Sommige hotels vragen bij het inchecken om een aanbetaling of borg.
    Dit bedrag zal worden gerestitueerd na het uitchecken als u tijdens uw verblijf geen aanvullende kosten hebt gemaakt. Deze aanbetaling of borg kan al naar gelang het hotel worden betaald in contacten of in de vorm van een betalingsreservering op uw creditcard.
    Een in contanten betaalde borg zal aan het einde van het dagverblijf worden gerestitueerd.
    Een betalingsreservering zal binnen drie tot vijf dagen worden geannuleerd.
    Aarzel niet om voor nadere informatie over het specifieke beleid van een bepaald hotel contact op te nemen met onze klantenservice.

    Waar is de klantenaccount voor bedoeld?
    De klantenaccount biedt u:
    - tijdbesparing tijdens het reserveren
    - de mogelijkheid om een lijst met uw favoriete hotels bij te houden
    - een overzicht van uw reserveringsgeschiedenis

    Welke betalingsopties staan tot mijn beschikking tijdens het inchecken?
    In de meeste hotels die bij Dayuse.com zijn aangesloten kunt u contant of met een bankpas of creditcard betalen, tenzij anders is aangegeven bij de aanbieding of op de hotelpagina.
    Het staat u vrij om te betalen met een andere creditcard dan die u voor de reservering hebt gebruikt.
    De beschikbaarheid van andere betalingsopties is afhankelijk van het hotel. Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.

    Maximumaantal gasten per kamer
    Onze aanbiedingen voor dagverblijf in hotels gelden over het algemeen voor maximaal twee personen, tenzij anders is vermeld bij de aanbieding.
    De meeste hotels kunnen in de kamer bedden vrijmaken voor extra kinderen. We raden u aan om met onze klantenservice te bellen, zodat die dit verzoek kan verwerken.

  • Speciale verzoeken


    Is het mogelijk om een hotelkamer te reserveren voor een fotoshoot?
    Ja, dat is mogelijk.
    U dient in dat geval telefonisch of via e-mail contact met ons op te nemen alvorens u reserveert, zodat we het hotel om toestemming kunnen vragen.
    Vervolgens zult u worden gevraagd om bepaalde informatie over de fotosessie op te geven, zoals:
    - De aard van de foto's
    - Het doel van de fotosessie
    - Eventuele specifieke verzoeken
    - Het aantal betrokkenen
    Voordat u contact opneemt met ons team moet u de hotelaanbieding hebben geselecteerd en de tijdsperiode en kamercategorie hebben opgegeven

    Hoe kan ik zien of het hotel parkeergelegenheid biedt?
    Sommige hotels bieden gratis of tegen betaling parkeermogelijkheden aan.
    Informatie hierover treft u aan in de lijst van diensten en apparatuur op de beschrijvingspagina voor het hotel.
    Bij het inchecken bij het hotel kunt u een plaats reserveren bij de receptie. Hou er rekening mee dat sommige hotels weliswaar over een parkeerterrein of -garage beschikken, maar dat het aantal parkeerplaatsen is beperkt. Daarmee zijn ze mogelijk niet altijd beschikbaar voor gasten.

    #REF! Dayuse.com heeft voor zijn partners een speciaal reserveringsplatform "travelroom.dayuse.com" ontwikkeld dat hen toegang biedt tot aanvullende functionaliteit.
    Neem als u hier toegang toe wilt hebben contact op met Katia Handschuh via katia@dayuse.com.
    Instructievideo voor het reserveringsplatform Dayuse.com: we nodigen u uit om deze korte video van ons platform te bekijken: https://youtu.be/vEIz-00e4us
    Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?
    Er zijn twee betalingsmethoden op ons platform beschikbaar:
    * Betaling met een virtuele kaart: genereer uw virtuele kaart via uw aanbieder van betalingsdiensten en voer de informatie van de virtuele kaart in tijdens het bevestigen van de reservering. Er zal automatisch een betalingsbewijs naar het hotel worden verzonden.
    * Betaling tijdens het inchecken: er is geen betaling vooraf of een reservering op uw creditcard vereist. De beschikbaarheid van de kamer wordt door Dayuse.com gegarandeerd.

  • Ervaring


    Een klacht indienen
    We staan klaar om u te helpen.
    We werken intensief samen met onze hotelpartners om u een zo plezierig mogelijke ervaring te bieden. Desondanks is het mogelijk dat er problemen optreden. In dat geval verzoeken wij u om dit aan ons te melden door het klachtenformulier in te vullen via het gedeelte Contact.
    We zullen uw klacht in behandeling nemen en binnen 72 uur contact met u opnemen.
    Om u beter van dienst te kunnen zijn, willen wij u graag vragen om de volgende informatie op te geven:
    - Uw reserveringsnummer
    - De voornaam en achternaam die u voor de reservering hebt gebruikt.
    Neem voor directe hulp telefonisch contact met ons op.